Про роботу із зверненнями громадян що надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року

 

Робота із зверненнями громадян проводиться Міжгірською райдержадміністрацією у порядку визначеному Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішеннями Кабінету Міністрів України, інструкцією та положенням про порядок розгляду письмових та усних звернень громадян, інструкцією з діловодства.

Впродовж 2019 року на адресу Міжгірської районної державної адміністрації надійшло 371 звернення .У тому числі 259 письмових звернень та 112 усних (66 – на особистих прийомах в райдержадміністрації, 46 – на виїзних прийомах).

В органи вищого рівня впродовж 2019 року звернулася наступна кількість громадян: в обласну державну адміністрацію – 13 (на 7% менше ніж у 2018 році), Адміністрацію Президента України – 7, що у два рази збільшилось порівняно з попереднім роком, на урядову гарячу лінію подзвонило 158 громадян (на 76% більше, ніж за аналогічний період попереднього року), в Закарпатський обласний контактний центр -32 заявники.

Із загальної кількості звернень 55 % (204 звернення) складають скарги, 29%(107) - пропозиції, решта- заяви.

У 2019 році надійшло 10 колективних звернень зменшилась. Більша кількість колективних звернень стосувались ремонту доріг загального значення, недопущення закриття дитячих садочків у селах району, закриття шкільної їдальні у Міжгірській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1.

При розгляды звернень, значна увага придыляэться з’ясуванню причин, які спонукали заявників до повторного звернення, хоча, в основному, повторність викликана тим, що деякі громадяни, не зважаючи на вичерпні відповіді та вжиті заходи щодо вирішення їх питань по суті, звертаються з одного і того ж питання в різні інстанції, звернення яких потім надходять на розгляд до райдержадміністрації. З метою викорінення такої практики, райдержадміністрацією періодично надаються роз’яснення на WEB-сайті щодо порядку подачі звернень до органів виконавчої влади (згідно Закону України «Про звернення громадян»), а також друкуються роз’яснення чинного законодавства щодо питань, які найчастіше порушують громадяни у своїх зверненнях (питання виплати соціальної допомоги, субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, тощо).

Із загальної кількості звернень, як завжди, найбільше припадає на соціальний захист(37,2%). Це питання пов’язані із призначенням житлової субсидії та виплатою коштів на придбання твердого палива, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, надання роз’яснень щодо призначення інших видів соціальної допомоги. В загальному в порівнянні до аналогічного періоду минулого року кількість звернень по соціальному захисту населення збільшилась на 12,2 відсотки.

Також чисельними є звернення щодо вирішення питань комунального господарства та аграрних відносин, охорони здоров’я , транспортних послуг і зв’язку.

На всі звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, надаються вичерпні відповіді та роз’яснення щодо шляхів вирішення питань, які у них порушуються. Безпідставна передача розгляду звернень іншим органам, райдержадміністрацією не допускається.

На виконання підпункту 1 пункту 6 Указу головою райдержадміністрації та заступниками проводять особисті та виїзні прийоми громадян

Райдержадміністрація створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».