Як роботодавцю оформити допомогу по частковому безробіттю на період карантину

Міжгірська районна філія Закарпатського обласного центру зайнятості надає покрокову інструкцію для роботодавців, які на період карантину мають право на допомогу по частковому безробіттю. Право на отримання такої допомоги мають

роботодавці з числа суб’єктів малого та середнього підприємництва, які:

• зупинили/скоротили діяльність через карантин,

• сплачували ЄВ протягом останніх 6 місяців, що передують даті зупинення/скорочення діяльності, за найманих працівників, з якими не припинені трудові відносини на дату подання звернення до центру зайнятості.

Право на допомогу не мають працівники, які отримують пенсію або працюють у роботодавця за сумісництвом.

ВАЖЛИВО! У разі, якщо суб’єкт господарювання належить одночасно до різних категорій суб`єктів підприємництва за різними критеріями, належність до відповідного суб’єкта підприємництва в цілях застосування цього Порядку визначається за річним доходом від будь-якої діяльності за звітний рік.

Середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) визначається за даними відповідної статистичної звітності, де зазначається цей показник.

Розмір допомоги

Допомога встановлюється за кожну годину втраченого робочого часу із розрахунку 2/3 тарифної ставки окладу та не може перевищувати мінімальну ЗП, встановлену Законом на 2020 рік (4 723 грн).

ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ

Крок 1. ВИБІР ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ

Роботодавець протягом 30 календарних днів з дня зупинення/скорочення діяльності, звертається до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ.

Крок 2. ПІДГОТОВКА ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

До пакету входить:

1) заява у довільній формі

2) засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності

3) відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно з статтею 471 Закону України „Про зайнятість населення”

4) довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності, виданою ДПС.

Крок 3. ПОДАННЯ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Пакет документів надається до центру зайнятості одним із зручних способів: у скриньку розміщену на вході центру зайнятості (оригінал), або поштовим відправленням (оригінал), або на e-mail центру зайнятості  mizgrcz@zocz.gov.ua (у форматі скан-копії).

Крок 4. ПЕРЕВІРКА ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Протягом 3 робочих днів центр зайнятості перевіряє пакет документів, наданий роботодавцем, на відповідність та відсутність помилок. У разі виявлення помилок повідомляє роботодавця, який має право протягом 5 робочих днів надати виправлений пакет документів.

Крок 5. УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ

Протягом 3 робочих днів відповідний обласний чи Київський міський центр зайнятості зобов’язаний прийняти рішення стосовно надання допомоги.

Крок 6. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

Протягом 3 робочих днів з дня прийняття позитивного рішення центр зайнятості укладає договір (відповідно до Додатку 1 Порядку) з роботодавцем про надання допомоги.

Якщо роботодавець подав пакет сканованих документів, то при укладенні договору він надає їх оригінали.

Крок 7. ПЕРЕРАХУНОК КОШТІВ РОБОТОДАВЦЮ

Щомісяця роботодавець надає центру зайнятості відомості про осіб, у яких виникло право на допомогу (відповідно до Додатку 2 Порядку). Центр зайнятості протягом 3 робочих днів після отримання коштів на свій рахунок перераховує їх роботодавцю.

Крок 8. ВИПЛАТИ ПРАЦІВНИКАМ

Роботодавець виплачує працівникам кошти у строк не більше ніж 3 робочі дні після їх надходження за окремою платіжною відомістю.

Для довідок: (03146)21041 відділ взаємодії з роботодавцями Міжгірської районної філії

Уся інформація на сайті Державної служби зайнятості у розділі «Роботодавцям» — https://is.gd/sCGoBM.