П'ятниця, 22 Вересень 2017
Головне меню
Транслятор
Ukrainian English Russian
Пошук
Повідомлення про корупцію
Банер
Зміни одне життя - Україна
Банер

Для переселенців із східних областей України

Проаналізовано стан соціального захисту переселенців із східних областей

4 лютого керівник апарату РДА Іван Бобонич провів нараду, у якій взяли участь відповідальні працівники структурних підрозділів райдержадміністрації. Основними питаннями порядку денного наради були -забезпечення належного соціального захисту учасників антитерористичної операції і членів їх родин та допомога переселенцям зі сходу країни, де на даний час ведуться військові дії.

Детальніше...

 

...

ІНФОРМАЦІЯ
щодо соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції

Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися за телефоном УРЯДОВОЇ "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" (БЕЗКОШТОВНО ЦІЛОДОБОВО): 0 800 507 309 або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов'язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції    за телефонами «101», (044) 247-30-02, (044) 247-32-92
Адреса штабу - м. Київ, вул. Гончара, 55 а.
Адреса Закарпатського обласного штабу – м. Ужгород,
пл. Народна,4, каб. 240, 283, тел. (0312) 61-22-20.
Інформація про наявність вільних місць для розміщення
http://migrants.gov.ua
Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги слід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ


- переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування);
- первинне призначення пенсії;
- перерахунок пенсії
Куди звертатися: до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії (за наявності);
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА В ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ


- пошук підходящої роботи - тимчасової і постійної;
- надання інформації та консультації у сфері занятості;
- можливість участі в громадських оплачуваних роботах;
- професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації;
- отримання статусу безробітного
Куди звертатися: до центру занятості за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності);
- трудова книжка (за наявності);
- документи про освіту (за наявності)

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ 3 ДІТЬМИ


переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення:
- допомога при народженні (усиновленні) дитини;
- допомога одиноким матерям;
- допомога опікунам та піклувальникам;
- допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;
- допомога малозабезпеченим сім'ям;
- тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів;
- супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги;
- надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам-вихователям
Куди звертатися: до органу соціального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- свідоцтво про народження дитини;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ,ІНВАЛІДІВ


- стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів I, II групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);
- догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які нездатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги);
- натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби)

Куди звертатися: до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- медична довідка про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності)

 

ДОВІДНИК
установ соціального захисту населення

Область

Департамент

соціальної політики

Служба у справах дітей

Центр соціальних служб для сім’Ї, дітей га молоді

Закарпатська

(0312)  61-53-62

(0312) 61-39-06

(0312) 61-39-44

(03122) 3-40-00

(03122) 3-52-27

(03122) 3-22-77

(0312) 61-74-76

(0312) 61-74-76


 

Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та м.Севастополь

Для координації роботи щодо розселення сімей, які прибудуть з території Автономної Республіки Крим та м.Севастополя на тимчасове проживання створено обласний штаб, на який покладено функції координаційного центру ( м. Ужгород, пл. Народна 4) та відкрито „гарячу лінію” (61-22-20) з  надання роз’яснень таким громадянам стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування на території Закарпатської області.
Для отримання необхідної інформації з питань розселення, соціального захисту, пенсійного забезпечення, медичного обслуговування, організації навчання та виховання дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах, а також щодо працевлаштування переселенців з Криму та м. Севастополя в області започатковано функціонування „гарячих ліній ” відповідних служб.
А саме:
61-53- 62  Департамент соціального захисту населення;
61-40-49   Головне управління Пенсійного фонду України;
64-10-11   Головне управління Державної міграційної служби України в   
Закарпатській області;
61-35-40    Служба у справах дітей Закарпатської обласної державної
адміністрації;
3-40-00    Закарпатський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей   
та молоді;
64-98-65  Закарпатський обласний центр зайнятості;
3-52-24    Департамент освіти та науки, молоді та спорту;
3-61-97   Управління охорони здоров’я Закарпатської обласної державної
адміністрації .
Прийом даних громадян  та їх звернення розглядаються в терміновому порядку, надається допомога в отриманні необхідних документів за первинним призначенням пенсії та державних допомог.
З метою безперебійного отримання соціальних послуг у будинках-інтернатах для громадян похилого віку та територіальних центрах соціального обслуговування області проводиться  робота щодо забезпечення вільних місць у соціальних закладах для осіб, які прибудуть з Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та  виявлять бажання змінити місце проживання. На інформаційних стендах в структурних підрозділах управлінь  соціального  захисту населення та органів Пенсійного фонду України області розміщено інформацію щодо можливості отримання допомоги та пенсії за місцем тимчасового перебування та умови, за яких буде продовжено їх виплату.

 

Інформація для закарпатців, що бажають надати допомогу сім'ям переселенців з Автономної Республіки Крим та м.Севастополь

Пропозиції про надання житла для тимчасового поселення переселенців з Автономної Республіки Крим та м.Севастополь надавати за запропонованою формою за телефоном гарячої лінії (0312) 61-22-20

 

 
Новини Міжгірщини
Банер
Місцеві вибори 2015
Банер
Електронне звернення
Банер
Офіційні веб-портали

1

12

в

Обласна "Гаряча лінія"
Банер
Календар новин
Держенергоефективність України
Банер
Банер
Статистика
На даний момент 69 гостей на сайті