Понеділок, 13 Липень 2020
Головне меню
Транслятор
Ukrainian English Russian
Пошук
Авторизація
Повідомлення про корупцію
Банер
Зміни одне життя - Україна
Банер

Про роботу із зверненнями громадян в Міжгірській РДА впродовж третього кварталу 2013 року.

Впродовж ІІІ кварталу 2013 року на адресу Міжгірської районної державної адміністрації надійшло 139 звернень (120 звернень зареєстровано у ІІІ кварталі 2012 року).

У тому числі 68 - письмові звернення (аналогічний період 2012 року – 52) та 71 усне. За аналогічний період  2012 року  зареєстровано 68 усних звернень.

Географія місця проживання заявників, звернення яких розглядалися районною державною адміністрацією, наступна. Найбільша кількість звернень надійшла від жителів смт. Міжгір’я – 47(2012 рік – 41). Село  Синевирська Поляна – 8(1), Майдан – 8(3), Сойми – 8(2). Негровець – 7(2), Колочава – 7(4), Присліп – 6(4), Пилипець – 6(3), В.Бистрий – 6(4), Торун – 4(3), Н.Студений – 4(8), Синевир – 4(9), Лісковець – 4(4), Річка – 3(4), Новоселиця – 3, Репинне – 2(6), Лозянське – 2, Буковець – 2(2). По одному зверненню надійшло від жителів с. Тюшка, Келечин (2), Ізки (3), Голятин (5), Вучкове (1). Троє заявників – з-за меж району (2012 рік – 5).

Із загальної кількості  звернень одна пропозиція, 18 скарг та 120 заяв. Зареєстровано 4 колективні  заяви (3,1 % від загальної кількості звернень), під якими підписалося 80 заявників. За аналогічний період минулого року  зареєстровано 12 колективних заяв (10 % від загальної кількості звернень), під якими підписалося 137 заявників.

В органи вищого рівня впродовж ІІІ кварталу 2013 року звернулася наступна кількість громадян: в обласну державну адміністрацію – 26 (за аналогічний період минулого року – 9), Адміністрацію Президента України – 4(5), Верховну Раду України – 1(1), районну раду – 12(2), районну прокуратуру – 1, на урядову гарячу лінію (урядовий контактний центр) подзвонило дев’ятеро громадян (2012 рік – 1), в обласний контактний центр – 2.   Інші звернення надійшли безпосередньо від заявників.

Повторних звернень – 5, що складає 3,5 % від загальної кількості звернень. 2012 рік – 3 повторні звернення, що складало 2.5 % від загальної кількості звернень.

Пільгова категорія заявників представлена наступним чином: 1- учасник бойових дій, 2 – матері-героїні, 3 – одинокі матері, 28 пенсіонерів, 5 – члени багатодітних сімей, 1 – інвалід І групи, 3 – інваліди ІІ групи, 5 – інваліди ІІІ групи.

Із загальної кількості звернень (139) стосуються:

- соціального захисту – 74 звернення, у тому числі: 1 – забезпечення інвалідним візком (у стадії вирішення), 5 – призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям (надано роз’яснення), 1 – перерахунок пенсії (розглянуто управлінням ПФУ в Міжгірському районі – заявникові відмовлено у позитивному вирішення питання перерахунку пенсії ), 67 – надання одноразових грошових допомог (більшість із звернень вирішено позитивно).

Врегулювання земельних відносин, сільського господарства – 16 звернень. У тому числі – виділення земельних часток(паїв) у натурі – 5, приватизація земельних ділянок – 3, видача дубліката сертифіката на право на земельну частку(пай) – 1 (вирішено позитивно), вирішення земельних спорів – 6 (надіслано за належністю органам місцевого самоврядування), виплата дотації за вирощений молодняк ВРХ – 1 ( проведено перевірку, інформація не підтвердилася).

Питання  охорони здоров’я порушувалися у 2 зверненнях, у т.ч. 1 – забезпечення швидкої для центру ПМСД (у стадії вирішення).

Житлові питання порушувалися у шести зверненнях  (звернення громадянки М. із смт. Міжгір’я вирішено позитивно, звернення К. із с. Торун  – у стадії вирішення. Звернення гр. Д. із с. В.Студений  відповідно до ч.6 статті 5 Закону України «Про звернення громадян» повернуто заявникові для оформлення  належним чином, оскільки у зверненні не зазначена дата та відсутній підпис).

З питань  працевлаштування  та вирішення трудових спорів звернулося   десятеро заявників  ( надано роз’яснення).

Питання комунального господарства, енергоносіїв порушувалося в дев’яти  зверненнях. За сприяння райдержадміністрації позитивно вирішено питання забезпечення балоном скрапленого газу (гр. К., с. В.Бистрий). Надіслано за належністю у Службу автомобільних доріг в Закарпатській області звернення громадянина Г.  щодо ремонту дороги в с. Присліп,  та громадянки Б. - щодо очистки прохідних кілець по вул. Незалежності в смт. Міжгір’я. Надано роз’яснення заявникам щодо мостового переходу по вул. Радянській у с. В.Бистрий. Звернення щодо облаштування водогону по вул. Заводській у смт. Міжгір’я за клопотанням райдержадміністрації розглянула Міжгірська селищна рада ( з огляду на місце розташування житлового масиву, потужність існуючого водогону, проектно-кошторисна документація виготовлятиметься після проведення відповідних консультацій з керівництвом ВУЖКГ та отримання попереднього висновку спеціалістів  у сфері  будівництва водопроводів), щодо впорядкування ринку в с. Колочава – Колочавська сільська рада (клопотання щодо проведення рейду-перевірки сільською радою надіслано в правоохоронні органи).   Не секрет, що всупереч чинному законодавству, щосереди близько сотні приватних підприємців торгують чи не на проїжджій частині дороги Колочава-Буштино.

Питання  транспорту порушувалося в  7 зверненнях. За результатами розгляду звернень поновлено рейс   у с. Лісковець.

Питання освіти порушувалося у трьох  зверненнях. Позитивно вирішено питання видачі направлення на навчання  (гр. Б., смт. Міжгір’я).  У перспективі вирішення питання щодо відкриття ДНЗ у с. Сойми ( два звернення).

Питання гендерної політики порушувалося в 1 зверненні (надано роз’яснення щодо порядку присвоєння почесного звання України «Мати-героїня» та виплати одноразової грошової винагороди).

               В чотирьох зверненнях порушувалося питання діяльності органів місцевого самоврядування. За належністю у Новоселицьку сільську раду надіслано звернення М., яка просила сприяння в Урядової гарячої лінії щодо  проведення сесії у повному депутатському складі. Заявниці ж надано роз’яснення, що відповідно до ч.  1 статті 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  органи  місцевого  самоврядування  є  юридичними особами і наділяються цим та  іншими  законами  власними  повноваженнями,  в межах  яких  діють  самостійно  і  несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону. 
               Відповідно до статті 71 зазначеного Закону територіальні громади,  органи та посадові особи місцевого самоврядування самостійно реалізують надані їм повноваження. Органи виконавчої влади, їх посадові особи не мають  права   вирішувати  питання,  віднесені Конституцією  України   цим та іншими законами до повноважень органів та посадових  осіб  місцевого  самоврядування. 
               Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»  місцеві державні адміністрації не мають  права  втручатися  у 
здійснення органами місцевого самоврядування власних повноважень.
               Насамкінець зазначалося, що відповідно до  ч.  1 статті 77 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  шкода,  заподіяна юридичним і фізичним особам в результаті неправомірних рішень,  дій  або  бездіяльності  органів  місцевого самоврядування,   відшкодовується   за  рахунок  коштів  місцевого бюджету,  а   в   результаті   неправомірних   рішень,   дій   або бездіяльності посадових осіб місцевого самоврядування - за рахунок їх власних коштів у порядку, встановленому законом. Згідно частини 2 зазначеної статті, спори про поновлення порушених прав юридичних  і  фізичних осіб,  що  виникають  в  результаті  рішень,  дій чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, вирішуються в судовому порядку.
               Через газету «Верховина» доводимо до відома анонімних авторів звернення із с. Майдан-Рудавець, в якому оскаржувалося рішення сільської ради щодо виділення земельної ділянки одному із жителів села: ваше звернення не розглядалося, оскільки в ньому ви «забули» зазначити свої прізвища, імена  та по батькові, а також місце проживання, вказавши тільки, що звернення від громадян с. Рудавець.  Користуючись нагодою, зазначимо, що відповідно до   ч. 1 статті 8 Закону України «Про звернення громадян»   письмове звернення   без   зазначення  місця  проживання,  не 
підписане автором (авторами),  а також  таке,  з  якого  неможливо
встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Надаючи у листах певну інформацію для державних органів, не соромтеся такі листи підписувати. Писати листи – ваше право, зазначати в листах ваше прізвище, ім’я, та по батькові, вказувати місце проживання, підписувати лист та зазначати дату - в якійсь мірі - ваш обов’язок. Таку ж інформацію мають можливість почерпнути для себе і «селяни простого народу, гірських, тяжких условіях нашої жізні з Міжгірського району Закарпатської області», що в липні ц.р. зверталися з низки соціальних питань  у столицю. 
               Хоча злісні анонімники можуть іти й іншим шляхом. Прикро, коли, прикриваючись прізвищем іншої людини, хтось у телефонному режимі передає на обласну гарячу лінію неправдиву інформацію. На жаль, такий факт мав місце у с. Колочава. Поважний сивий чоловік зі сльозами на очах констатує, що на обласну гарячу лінію він не дзвонив і не надиктовував пасквілі на своїх земляків.  Апелюємо до нащадків сміливого опришка Миколи Шугая – наберіться мужності    називати у телефонну трубку своє, а не чиєсь,  прізвище. 

На два звернення щодо вимоги провести  службове розслідування в одній із сільських  рад району надано відповідне роз’яснення громадянину  К. із з м. Ужгород. Так,   згідно пункту 2 Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функції держави або місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року № 950, рішення   щодо   проведення   службового   розслідування приймається    вищими    посадовими   особами   України,   Першим віце-прем'єр-міністром  України, керівником органу державної влади (посадовою  особою), що призначив на посаду особу, уповноважену на виконання  функцій  держави або місцевого самоврядування, стосовно якої  планується  проводитися  службове  розслідування, керівником  органу,  в якому працює зазначена особа. Відповідно, районна державна адміністрація не має можливості проводити службове розслідування стосовно  посадових осіб органів місцевого самоврядування.

Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістюапарату райдержадміністрації

 
Правова допомога
Банер
Місцеві вибори 2015
Банер
Електронне звернення
Банер
Для громадян з порушенням слуху
Банер
Офіційні веб-портали

1

12

в

Обласна "Гаряча лінія"
Банер
Календар новин
Держенергоефективність України
Банер
Банер
Статистика
На даний момент 21 гостей на сайті