Понеділок, 13 Липень 2020
Головне меню
Транслятор
Ukrainian English Russian
Пошук
Авторизація
Повідомлення про корупцію
Банер
Зміни одне життя - Україна
Банер

Про організацію роботи зі зверненнями громадян

 

 

 

Про організацію роботи

зі зверненнями громадян, які

надійшли в райдержадміністрацію

протягом першого півріччя 2018 року

Міжгірська районна державнв адміністрація у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На виконання пункту 1 Указу Президента України від 07.02.2008   № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» робота державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення.

Так, головою райдержадміністрації відповідно до підпункту 4 пункту 1 Указу взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Впродовж першого півріччя 2018 року на адресу Міжгірської районної державної адміністрації надійшло 145 звернень, у тому числі 79 письмових звернень та 66 усних (31 – на особистих прийомах в райдержадміністрації, 32 – на виїзних прийомах, 3 – телефонних). Слід зазначити, що порівняно із першим півріччям 2017 року кількість звернень від громадян до всіх органів влади зменшилась на 31,2 %.

Географія місця проживання заявників, звернення яких розглядалися районною державною адміністрацією, розподілена наступним чином. Найбільша кількість звернень, надійшла від жителів смт. Міжгір’я –27, с.Річка-15, с.Репинне та Синевир – по 12 звернень , с.Тюшка- 10 , по 9 звернень надійшло від мешканців сіл Лісковець, Колочава , В.Бистрий , 8 разів до органів влади звернулися жителі с.Синевирська Поляна, з с.Нижній Студений надішло 7 звернень, с.Ізки, Голятин, Присліп , Сойми, Майдан –по 3 звернень. Найменше до органів влади звертались жителі сіл Розтока, Торунь, Лозянське та Новоселиця – по 2 звернення. З-за меж району у першому півріччі звернулося 4 заявники.

Серед вищевказаних заявників, значна частина - це найменш захищені категорії, зокрема пенсіонери ( 32) та інваліди(17), учасники бойових дій (3), одинокі матері(15), які потребують особливої уваги з боку органів влади у задоволенні їх повсякденних запитів та проблем: нарахування субсидій на оплату жилого-комунальних послуг, збільшення розміру пенсії, призначення допомоги малозабезпеченим, можливість здійснення перерахунку багатодітним сім’ям та одиноким матерям, надання додаткових соціальних пільг інвалідам та ветеранам війни, забезпечення ліками громадян, що потребують постійного або термінового медичного догляду, санаторно – курортним лікуванням, видача матеріальної допомоги на лікування, відшкодування учасникам бойових дій на сході України тощо.

В органи вищого рівня впродовж першого півріччя 2018 року звернулася наступна кількість громадян: в обласну державну адміністрацію – 12 (на 50 % більше ніж у 2017 році) , Адміністрацію Президента України – 4, на урядову гарячу лінію подзвонило 36 громадян, проти 101 звернення за аналогічний період 2017 року, в Закарпатський обласний контактний центр звернулось 16 заявників, а це на 14 % більше як минулого року, решта звернень від заявників надійшло поштою .

Аналізуючи питання, що порушувались мешканцями Міжгірського району у зверненнях до керівництва райдержадміністрації, слід виділити основні з них: питання соціального захисту – 47, а це становить 32,41 % від загальної кількості звернень, питання працевлаштування – 18, або 23,10 %, питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою - 17 або 11,7%, земельні відносини порушено у зверненнях від 15 громадян,а це 10,4 % від усіх звернень, питання охорони здоров’я -10 звернень, або 6,9%, питання транспортного сполучення та діяльності органів влади - по 7 звернень або 4,8%. та інші.

Згідно із затвердженими графіками керівництвом райдержадміністрації протягом першого півріччя 2018 року проводилися особисті та виїзні прийоми громадян.

В цілому, робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про чергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

 

 

Останнє оновлення (10 березня 2020)

 
Правова допомога
Банер
Місцеві вибори 2015
Банер
Електронне звернення
Банер
Для громадян з порушенням слуху
Банер
Офіційні веб-портали

1

12

в

Обласна "Гаряча лінія"
Банер
Календар новин
Держенергоефективність України
Банер
Банер
Статистика
На даний момент 29 гостей на сайті