Понеділок, 06 Липень 2020
Головне меню
Транслятор
Ukrainian English Russian
Пошук
Авторизація
Повідомлення про корупцію
Банер
Зміни одне життя - Україна
Банер

Про організацію роботи зі зверненнями громадян

Про організацію роботи

зі зверненнями громадян, які

надійшли в райдержадміністрацію

протягом першого півріччя 2018 року

Міжгірська районна державнв адміністрація у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом 2018 року проводилась робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань, дотримання термінів їх розгляду. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальний аналізи та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують. Особлива увага приділяється аналізу причин повторних звернень та звернень, що надходять до органів вищого рівня.

Головою райдержадміністрації відповідно до підпункту 4 пункту 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008” взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Також, в адміністрації раз на квартал проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, де розглядаються питання категорій громадян, передбачених Указом Президента, контрольні звернення, направлені на розгляд органам вищого рівня та підводяться загальні підсумки роботи зі зверненнями громадян органами місцевого самоврядування.

Впродовж 2018 року на адресу Міжгірської районної державної адміністрації надійшло 289 звернень. У тому числі 184 письмових звернень та 105 усних (57 – на особистих прийомах в райдержадміністрації, 48 – на виїзних прийомах). Слід зазначити, що порівняно із 2017 роком кількість звернень від громадян до всіх органів влади зменшилась на 23,5%.

Із загальної кількості звернень 61 % (115 звернень) складають скарги, 22%(64) - пропозиції, решта- заяви.

В органи вищого рівня впродовж 2018 року звернулася наступна кількість громадян: в обласну державну адміністрацію – 14 (на 44% менше ніж у 2017 році), Адміністрацію Президента України – 7, на урядову гарячу лінію подзвонило 90 громадян (на 49% менше, ніж за аналогічний період попереднього року), в Закарпатський обласний контактний центр -34 заявники, або на 9,6% більше ніж у минулому періоді.

Слід зазначити, що характерною особливістю останнім часом стає підвищення рівня правової обізнаності громадян стосовно порядку подання звернень, дотримання їх прав щодо строків розгляду та надання відповідей. Також однією із тенденцій є звернення громадян одразу в кілька інстанцій різних рівнів підпорядкованості, чим зумовлена наявність повторних звернень.

Пільгова категорія заявників представлена наступним чином: 12– учасники бойових дій, 22 - заявників із багатодітних сімей, 16 - одиноких матерей, 9-матерів-героїнь, 45 - інвалідів, 3-учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, 2 - ветерани праці.

Із загальної кількості звернень, найбільше припадає на соціальний захист– 123 звернення, у тому числі: питання пов’язані із призначенням житлової субсидії та виплатою коштів на придбання твердого палива – 87 звернень, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 26 звернення, надання роз’яснень щодо призначення інших видів соціальної допомоги – 10 звернень. Хоча в порівнянні до аналогічного періоду минулого року кількість звернень по соціальному захисту населення зменшилась на 33,2 відсотки.

Другими за чисельністю звернень є звернення щодо вирішення питань комунального господарства, а саме благоустрою територій, ремонту доріг, комунальних послуг – 46 звернень, врегулювання земельних відносин, охорони здоров’я ( 15 звернень).

Згідно із затвердженими графіками керівництвом райдержадміністрації протягом 2018 року проводилися особисті та виїзні прийоми громадян. Так, на виконання підпункту 1 пункту 6 Указу у приміщенні районної державної адміністрації головою райдержадміністрації проведено 9 особистих прийомів, на яких прийнято 20 громадян. Здійснено 10 виїзних прийомів, які відвідало 18 громадян.

За цей же період заступниками голови проведено 22 особистих прийоми, на яких прийнято 47 громадяни. У села району здійснено 21 виїзди, на яких прийнято 32 заявники. На гарячу лінію у звітному періоді здійснено 3 телефонні дзвінки.

В цілому, райдержадміністрація створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 
Правова допомога
Банер
Місцеві вибори 2015
Банер
Електронне звернення
Банер
Для громадян з порушенням слуху
Банер
Офіційні веб-портали

1

12

в

Обласна "Гаряча лінія"
Банер
Календар новин
Держенергоефективність України
Банер
Банер
Статистика
На даний момент 25 гостей на сайті